Så opdagede man lige, at man har en blog, og at det er over to måneder siden den er blevet opdateret. Det skyldes ikke, at det ikke har været nogle begivenhedsløse måneder, tværtimod! Her kommer et udpluk af de billeder, vi har taget med lidt tekst til hver. God læselyst.
Gåture i snelandskabet med højt humør er det blevet nogle gange.
Mor giver sin passion for bøger videre til børnene, som elsker at få læst historier.
Seje Milka med solbriller i forårssolen, klar til at cykle til Anni (dagplejen).
Farmand fik færdiggjort sin bachelor-opgave på 32 sider og afleveret en dag før tid. Stort skridt nærmere færdiggørelsen af lærerstudiet, som gerne skulle være slut d. 15. juni i år.
Tidligt oppe og med Leonora Christina. Mor står for underholdningen og heldigvis
blev brækposen ikke brugt til andet end fingerdukke i denne omgang.
blev brækposen ikke brugt til andet end fingerdukke i denne omgang.
Milka er en elektrisk ål inde bag det bedårende ydre.
En hule af bubbles-legetøj giver en god statisk elektrisk effekt!
En hule af bubbles-legetøj giver en god statisk elektrisk effekt!
Den største pizza jeg nogensinde har set! Spist hos Camilla og Stefan dagen før deres bryllup.
Lørdag d. 23. marts 2013 blev Camilla Nørgaard Gregersen til Camilla Nørgaard Johansen.
Smukt, dejligt og velorganiseret bryllup.
Fire skønne søskende.
Mor og børn i bryllupstøjet. Milka var brudepige.
Cirkus Dannebrog. Koldere end koldt, men OK. Godt vi havde børn på skødet til at varme os.
Josias synes nu at det bedste ved cirkus var lyssværdet til 50 kr.
På besøg hos oldemor og oldefar i 'Lillenæs'. Her underviser Josias i brugen af Ipad.
Glad Selah og glad Ruth.
Efter Jylland gik turen til Snogeholm i Skåne. Her sover vores tre pus på stribe, mens de voksne hygger nedenunder med spil og godter.
To smukke Kaarby-damer.
Selah og fætter-Rio leger på gulvet.
Farmand i de svenske skove.
Trods en del sne blev det dog til lidt udeliv. Her studeres en myretue.
Farmand er færdig med bachelor og lockoutet, hvilket giver lidt overskud til at 'sjødda' lidt på Nygård. Velkommen tilbage dejlige sol!











Ingen kommentarer:
Send en kommentar