Så blev det efterår og kombineret med en gåtur og et kamera kom det til at se således ud. Vi nyder efterårsferien med eksamensopgaveskrivning (Louise), arbejde på gården og hygge med børnene (Michael), Børnehave og to ekstra fridage (børnene).
kaarbys verden
onsdag den 16. oktober 2013
mandag den 12. august 2013
Sommeren 2013
Så er en fantastisk sommerferie med halvanden uge i Mariager på Kilifi-GAF/ Mini-GUF/ Sommercamp efterfulgt af to skønne ugers ferie herhjemme med taglægning, badning, grill og bålmad, gæster, familiehygge og masser af godt vejr ved at være overstået.
Vi har nydt det i fulde drag og der skal lyde en stor tak til alle jer der har hjulpet med byggeriet, besøgt os, passet børn og gjort vores sommer til en af de bedste somre vi husker!
Vi har nydt det i fulde drag og der skal lyde en stor tak til alle jer der har hjulpet med byggeriet, besøgt os, passet børn og gjort vores sommer til en af de bedste somre vi husker!
Det manglende stykke tag, som styrtede sammen under snemasserne for tre vintre siden.
Så er der tømmerrejsning med krans og røde pølser grillet over bålet.
Så blev taget ind mod gårdspladsen færdigt med skotrende og det hele.
Og sidst men ikke mindst sydsiden af taget med 9 dejlige klare plader, som giver masser af lys inde i længen.
Der blev også samlet lidt af 'skovens guld'.
Vi har også nydt godt af søens skatte og har fundet den helt rigtige måde, at tilberede disse små monstre på Mmmm.
Masser af skønne gæster har lagt vejen forbi i denne sommer.
Til slut kommer lidt billeder af os og vores børn.

Og så kommer der en billekavalkade af skønne Selah, som er fyldt et år og er startet i vuggestue.
Selah og Rio fejrede 1 års fødselsdag sammen i det grønne
Bemærk foden!!! Selah er hypermobil, så ikke for meget fodbold til hende :(
Vuggestuen var ikke Selahs kop te i starten, men efter en uge er hun glad for det og græder ikke længere når vi afleverer og henter.
lørdag den 20. april 2013
Josias 5 år
Så blev det april igen og d. 17. april er en af de dage der bliver husket, for der fylder Josias år. I år kunne han fejre en hel håndfuld og det blev fejret med manér. Ønskelisten er blevet tømt og han har fået mange gode gaver oveni, så tak for gaverne alle sammen.
Dagen startede tidligt, da Josias ikke kunne sove længere end til kl 6:45. Vi havde en skøn morgen med pandekager, gaver og god tid til hygge.
Om aftenen kom næsten hele den bornholmske familie og fejrede vores store dreng.
Kagemand skulle der også til og med nogle forsøg fik han pustet lysene ud.
Lørdag d. 20. var det vennernes tur. En god blanding af venner fra den gamle børnehave, den nye og dem fra kirken. Her pakkes der gaver op i det enormt dejlige vejr.
Sækkeløb - en klassiker, som virker.
Æggeløb - smilet taler for sig selv. Vi fik kun smadret to æg.
Efter frokost var det tid til sørøverhistorie og skattejagt.
Efter en lang og lidt svær skattejagt fandt de krydset på stranden og fik ved fælles hjælp gravet skatten op.
Her nydes indholdet.
Et smut til skateramperne...
Og til kanonerne...
Og klatretræet, hvor Johannes rev hul på bukserne.
Vi slukkede den værste tørst på kirkegården på vej hjem og Josias viste hvor hans oldefar ligger begravet og drengene havde en meget saglig snak om døden, kroppen og sjælen.
Fjollebillede under eftermiddagsforfriskningen og så var det slut for denne gang fødselsdag.
Abonner på:
Opslag (Atom)











