onsdag den 16. oktober 2013

Efterår på Galløkken

Så blev det efterår og kombineret med en gåtur og et kamera kom det til at se således ud. Vi nyder efterårsferien med eksamensopgaveskrivning (Louise), arbejde på gården og hygge med børnene (Michael), Børnehave og to ekstra fridage (børnene).









Ingen kommentarer:

Send en kommentar