kaarbys verden
onsdag den 16. oktober 2013
Efterår på Galløkken
Så blev det efterår og kombineret med en gåtur og et kamera kom det til at se således ud. Vi nyder efterårsferien med eksamensopgaveskrivning (Louise), arbejde på gården og hygge med børnene (Michael), Børnehave og to ekstra fridage (børnene).
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar