mandag den 12. august 2013

Sommeren 2013

Så er en fantastisk sommerferie med halvanden uge i Mariager på Kilifi-GAF/ Mini-GUF/ Sommercamp efterfulgt af to skønne ugers ferie herhjemme med taglægning, badning, grill og bålmad, gæster, familiehygge og masser af godt vejr ved at være overstået.
Vi har nydt det i fulde drag og der skal lyde en stor tak til alle jer der har hjulpet med byggeriet, besøgt os, passet børn og gjort vores sommer til en af de bedste somre vi husker!

Det manglende stykke tag, som styrtede sammen under snemasserne for tre vintre siden.

Så er der tømmerrejsning med krans og røde pølser grillet over bålet.

Så blev taget ind mod gårdspladsen færdigt med skotrende og det hele.

Og sidst men ikke mindst sydsiden af taget med 9 dejlige klare plader, som giver masser af lys inde i længen.

 Der blev også samlet lidt af 'skovens guld'.

Vi har også nydt godt af søens skatte og har fundet den helt rigtige måde, at tilberede disse små monstre på Mmmm.

Masser af skønne gæster har lagt vejen forbi i denne sommer.




Til slut kommer lidt billeder af os og vores børn.







Og så kommer der en billekavalkade af skønne Selah, som er fyldt et år og er startet i vuggestue.









Selah og Rio fejrede 1 års fødselsdag sammen i det grønne

Bemærk foden!!! Selah er hypermobil, så ikke for meget fodbold til hende :(





 Vuggestuen var ikke Selahs kop te i starten, men efter en uge er hun glad for det og græder ikke længere når vi afleverer og henter.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar